خدمات مجالس غرب تهران


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نوعروس و آدرس noarous1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 141
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوعروس

خدمات مجالس غرب تهران
یک شنبه 30 مهر 1396 ساعت 11:44 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

 

تشریفات مراسم چیست؟

در عصر حاضر زیبایی و تشریفات مراسم با هر مراسمی همراه است و به آن زیبایی خاصی بخشیده است. وجود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به کمک برگذاری این  مراسم ها در باغ و ... آمده است و همواره حضور تجهیزات سرمایش و گرمایش بدون اینکه متوجه حضور آن ها شده باشیم درتشریفات مراسم حضور دارند.

تشریفات مراسم در کشور ما سابقه حضور تاریخی دارند به طوری که شاهزادگان ایرانی با برگذاری مراسم و تشریفات زیبا همواره برای جشن های خود زیبایی خاصی به ارمغان می آورده اند. اما به طور خاص در سالیان اخیر تشریفات مراسم در کشور ما در دهه اخیر مورد توجه عروس و داماد و زوجین قرار گرفته است. اما تشریفات فقط مختص به عروسی نمی باشد. سفارتخانه ها  و  و برگذاری سمینار ها و عقد کنان و ... همگی برای برگذاری مراسم خود نیاز به یک گروه مطمین در زمینه تشریفات مراسم دارند.

خدمات ارائه شونده برای تشریفات مراسم را میتوان اجاره باغ، باغ تالار یا به طور کلی مکان اجرای مراسم، تزیین و دکوراسیون محل برگزاری مراسم، تهیه غذا، گل آرایی تهیه میوه و...  دانست.

خدمات تشریفات عروسی غزال

گروه تشریفات غرال برای اجرای هرچه بهتر و با شکوه تر تشریفات مراسم در زمینه تشریفات عروسی خدمات زیر را ارئه می نماید:

فراهم نمودن باغ برای اجرای مراسم

کترینگ

دیزاین

سفره عقد

موزیک

فیلمبرداری

 

محل اجرای مراسم:

تشریفات غزال برای برگزاری یک مراسم زیبا و با شکوه همواره از باغ، باغ تالار و باغ اختصاصی استفاده می نماید. اگر مخاطبین برای برگزاری تشریفات خود نیازمند یک باغ باشند، مراسم تشریفات غزال در یک باغ اختصاصی و زیبا  که دارای سالن های متفاوت و مجزا از هم می باشد ارائه میشود. این سالن ها درای دکوراسیون زیبا، تشریفات زیبا، آبنما،سقف نورپردازی شده، سالن های شیشه ای، اتاق عقد و.. می باشد و برای برگزاری مراسم بسیار عالی است. تمامی این تشریفات دارای تجهیزات سرمایش و گرمایش هستند.

کترینگ:

تزئین میز شام با دیزاین بسیار متفاوت از جمله به صورت حریر آرای، شیشه ای و.. یکی دیگر از خدمات تشریفات غرال می باشد. شام عروسی از مهمترین  قسمت های یک مراسم عروسی است. کیفیت غذای ارائه شده نشان از احترام به مهمانان دارد. تشریفات شام و زیبایی آن ها و همچنین سرو انواع غذا های ایرانی و فرنگی یکی دیگر از خدمات تشریفات غزال می باشد.

ورودیه : 

 ورودی مراسم و تزئینات آن ها یکی دیگر از خدمات تشریفات غزال است. تشریفات غزال برای تشریفات زیبا در ورودی مراسم نیز گزینه های زیادی برای مراجعین خود دارد. استفاده از دکوراسیون، دکوراسیون تشریفات و نورپردازی و... همگی متناسب با سلیقه مخاطب می تواند باعث زیبایی و جلوه بخشیدن به مراسم شود.

عکس برداری و فیلم برداری

عکاسی زیبا از صحنه های مختلف و فیلم برداری از تمامی مراسم یکی دیگر ار خدمات تشریفات غزال می باشد. ثبت یک فیلم زیبا برای همیشه میتواند اتفاقات خوش لحظات عروسی را برای زوجین ماندگار نماید. تشریفات غزال با بهره گیری از تیم متخصص فیلم برداری و عکاسی خود برای برگزار شدن بهتر تشریفت مراسم همواره آماده خدمت رسانی  می باشد.

سفره  عقد

سفره عقد یکی از سنتهای قدیمی ایرانی است که در مراسم عقد و یا هنگام عروسی پهن می‌شود ، سفره عقد در اکثر شهرهای ایران رواج دارد و در آن شش ظرف که هرکدام محتوی چیزی است که بیانگر آرزویی برای عروس داماد است، قرار دارد این ظروف معمولاً شامل : گردو، بادام، فندق، نان و نبات و تخم مرغ می‌باشند. در میان اینها ظرف هایی از شیرینی و نان پنیر وسبزی، جام هایی از عسل و ماست که کنایه‌ای از شیرینی و ترشی درکنار هم در زندگی مشترک می باشند قرار دارد . طراحی و چیدمان سفره های عقد مدرن و کلاسيک متناسب با لباس عروس و آرايش عروس نورپردازی و شمع آرايي اتاق عقد می باشد . گروه طراحان سفره عقد و گل آرایی تشريفات مجالس ستاره طلایی ماندگار بر اين اساس سفره عقد خوشبختی شما را خواهند چيد تشریفات و خدمات مجالس ستاره طلایی ماندگار دارای مدل های خاص و منحصر به فرد سفره های عقد اصیل ایرانی ، سفره عقد سنتی ، سفره عقد نقره و سفره عقد آینه و کریستال می باشد .

تجهیزات سرمایش و گرمایش

تشریفات غزال همواره برای فراهم آوردن و ارائه خدمات تجهیزات سرمایش و گرمایش نیز برای مخاطبین خود خدمت رسانی می نماید. تجهیزات سرمایش و گرمایش برای متعادل ساختن دمای محیط در باغ و سالن ها و ورودی های مراسم کاربرد دارد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: